Informace

Napsali o nás

Kamila
5.005.005.005.005.00
Při nakupovaní z eshopu jsem mela problém dokončit objednávku, prostě mi to nešlo i na několikátý pokus. Ale když jsem zavolala na maloobchod a řekla svůj problém, pán byl velice ochotný a objednávku za mě dokončil. A co se mi hrozně líbilo, v balíčku byla vizitka se jménem kdo pro mě balíček,, s láskou,, připravil a malá čokoládka mě velice potěšila ☺️

2017-08-21

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Obchod nabízí velmi zajímavé zboží , se kterým se na internetu jinak nesetkáte.

2017-06-30

Katka
5.005.005.005.005.00
přehledné,hezky popsané

2017-06-18

Obchodní podmínky

Provozovatel

YASMINA CZECH s.r.o.

Masarykova 497
Koryčany 768 05
IČ0: 28336283
DIČ: CZ 28336283

Základní pravidla nákupu

Veškeré objednávky provedené v našem obchodě přes objednávkový formulář, mailem nebo telefonicky jsou považovány za závazné.

Při objednávce je nutno uvést pravdivé a úplné údaje. Vaše objednávka se stává po odeslání závazná viz občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. Odstoupení od koupě je možné do 12 hodin po písemné či telefonické informaci od odeslání objednávky, nejdéle však ze zákona do 14 dnů od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku.

Veškeré úpravy objednávky jsou možné na tel. čísle +420 775 552 027 nebo prostřednictvím e-mailu yasminaczech@email.cz, úpravy je možné provádět pouze do doby vyřízení objednávky.

Ceny zboží jsou konečné včetně DPH.

Vyřízení objednávky, dodací podmínky

Minimální odběr zboží z tohoto e shopu je 400 Kč, v opačném případě nemusíme Vaší objednávce vyhovět.

O vyřízení objednávky je zákazník informován prostřednictvím emailové adresy.

Vyřízení objednávky trvá běžně 2-7 pracovních dnů.

V případě zboží, které není na skladě, Vás budeme telefonicky či emailem informovat. Skladovou dostupnost předběžně uvádíme u každého výrobku, proto jí, prosím, věnujte pozornost. Může se ale stát, že i výrobky "skladem" mohou být dočasně nedostupné. Naskladňujeme však zboží každý druhý týden, a tak by doba naskladnění neměla přesáhnout 14 dnů.

Výrobky bez uvedení ceny momentálně není /většinou dočasně/ skladem ani výrobce či dodavatel, případně bylo již zboží zrušeno. Ohledně předpokládané expedice Vás proto budeme během dne informovat.

U výrobků s dostupností 2-3 dnů je zboží většinou u dodavatele na skladě, expedujeme hned po přijetí.

U výrobků označených "Na dotaz" je dodaci doba orientační, zboží se dá objednat, termíny dodání se ale mohou dosti lišit, i v tomto případě Vás budeme kontaktovat. Týká se to především u výrobků ve větším balení.

V období vánočních svátků se může doba dodání prodloužit - vzhledem k pozdním závozům od dodavatelů.

Ve vyjímečných případech, kdy z jakýchkoli důvodů nelze dodržet výše uvedenou dodací lhůtu, si prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit.

Vyhrazujeme si právo odeslat i neúplnou objednávku (důvody: zboží se již nevyrábí, dodavatel dlouhodobě zboží nedodal, dodavatel změnil ceny zboží,...).

Při uplatnění dárkového poukazu v objednávce se Vám budou účtovat maloobchodní ceny ( u velkoodběratelů velkoobchodní slevy), současně se na nákup nevtahují slevové akce.

Poštovné a balné

Vyhrazujeme si právo měnit dopravce a ceny dopravného u balíků těžkých více jak 15kg.

Balíky jsou posílány DPD systémem.

Balíky jsou posílány většinou DPD firmaou až k Vám domů, do práce. Prosím zkontrolujte si Vámi zadané číslo mobilu a adresy dodání.

V případě odebrání zboží v ceně od 2500 Kč je poštovné zdarma, to platí u maloodběratelů, poštovné zdarma u velkoodběratelů je při nákupu nad 4000 Kč.

U těžších balíčků (nad 10 kg) cena přepravného na vyžádání, nejtěžší balíčky jsme schopni expedovat do 50kg. V případě rozdělení zboží do více balíčků Vás proto budeme ještě před expedicí také informovat.

Změna cen dopravného vyhrazena provozovatelem či případnými změnami cen dopravného u přepravců.

Na Slovensko posíláme také, ceny a podmínky jsou následující:

  • platba pouze předem -převodem !!!!! či na dobírku po telefonické dohodě.
  • zboží posíláme po vzájemné dohodě, v tomto případě je poštovné a balné do 7kg váhy balíčku 259Kč = 10 eur
  • kvůli sazbám dopravného na Slovensko nemůžeme žel posílat balíčky při nákupu od 2500Kč zdarma, tuto možnost poskytujeme při nákupu nad 5000 Kč.

Další ceny dopravného u těžších balíčků Vám rádi sdělíme na dotaz.

Úhrada zboží

Zboží je zasíláno na dobírku DPD dopravou- balík. Nyní je možné platit i převodem - předem na náš účet. Hned po přijetí objednávky Vám zašleme podklady k platbě - VS, číslo účtu a celkovou částku k úhradě.

Hlavně to však zjednodušší a zrychlí celkovou expedici zboží. V den přijetí na náš účet budeme zboží hned expedovat. Od 2500 Kč (4000 Kč) je i poštovné, balné zdarma /pouze ČR/.

Pokud nebude platba připsána do 14. dne ode dne objednávky, prodávající si vyhrazuje právo objednávku odeslat na dobírku. Nepřevzetí dobírky je upraveno bodem 7 OP.

Doručení zásilky

Vyřízením objednávky přechází vaše zásilka do rukou DPD, která zajišťuje její doručení. Délka doručení závisí na rychlosti DPD pošty, Obvykle do 3-5 pracovních dní. Někdy dříve.

Pokud po uplynutí této doby balík nedorazil a ani Vám nedojde oznámení o uložení zásilky, přeptejte se prosím na zásilku na své poště, nebo nás kontaktujte na tel.: 775 552 027. Případně emailem na yasminka-kancelar@email.cz, info@yasminka.cz.

Dbejte prosím na včasné vyzvednutí Vaší zásilky. Poté ji vrací odesílateli. Služby DPD nabízí po dobu 10 dní možnost si nechat kdykoliv v této době - v případě nepřítomnosti prvního svozu - zboží nechat doručit podruhé. Při nevyzvednutí a následném zaslání jsme Vám povinni účtovat poštovné 159 Kč.

Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozený obal zásilky. Bude-li Vám zboží doručeno v poškozením balení, zkontrolujte prosím ihned za přítomnosti doručovatele obsah balíku.

Pokud bude poškozen obsah balíku, sepište s doručitelem reklamační lístek a informujte nás o vzniklé situaci.

V případě nevyzvednuté dobírky bude zákazníku účtována částka Kč 350,- plus vzniklé náklady na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta).

Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společně s osobními údaji společnosti , která se zabývá vymáháním včetně všech nákladů s tím spojených.

Pokud jedete na dovolenou, jste po úraze atd. vždy nám napište, ať se vyvarujeme vzájemného nedopatření.

V případě, že obdržíte balíček s poškozeným obsahem, kontaktujte nás nejpozději do 2 dnů, v této době je možné u dopravce zásilku reklamovat. V opačném případě nejsme schopni zaručit náhradu za poškozené zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy

Ze strany kupujícího

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, s doklady o koupi, zaslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum převzetí). Poté bude platba zboží /snížená o výši poštovného/ zaslána zpět na účet.

Pokud zákazník odstoupí od koupě po termínu 14 dnů od odeslání objednávky (viz bod 1. obchodní podmínky), bude účtován manipulační a storno poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 20 % z celkové výše objednávky.

Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společně s osobními údaji společnosti zabývající se vymáháním včetně všech nákladů s tím spojených.

Ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo se dlouhodobě nedodává.

Ochrana osobních dat

Provozovatel internetového obchodu yasminka.cz se zavazuje, že neposkytne Vaše osobní údaje třetí osobě. Osobní údaje slouží pouze k úspěšnému vyřízení Vašeho požadavku. Registrací v internetovém obchodu yasminka.cz zákazník souhlasí se shromažďováním údajů potřebných k nakupování.

Zákazník má právo kdykoliv požádat o výmaz svých osobních údajů z naší databáze.

Závěrečná ustanovení

Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob. V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky, se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními předpisy, především obchodním a občanským zákoníkem.

Firma nedovoluje další přeprodávání produktů na internetu, pouze se svolením firmy Yasmina Czech s.r.o. Firma dále nedovoluje pro velkoobchodní partnery nabízet terapie , které jsou prováděny naší kosmetikou na portálech typu slevomat.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

V rámci služeb - zprostředkování služeb, např. odborného zájezdu "semináře" do Velkého atlasu apod., si jako zprostředkovatelé pro Českou aromaterapeutickou společnost, vyhrazujeme právo na základě podepsané přihlášky klientem, přijmout částku 5990Kč jako nevratnou zálohu z důvodu náročné realizace celého odborného semináře v zahraničí. Jelikož jsme pouze zprostředkovateli, nikoliv CK, zajišťujeme i servis vyřízení vízové povinnosti do těchto zemí /Tunisko/. Podepsáním přihlášky klient souhlasí s obchodními i dalšími podmínkami spol. Yasmina Czech s.r.o. Klient pro vystavení daňového dokladu je sám povinen firmě sdělit své fakturační údaje, na základě kterých je vystaven daňový doklad, max do 10 pracovních dní od přijmutí všech údajů, včetně provedené platby ať již bankovním převodem či hotovostí.

Prohlášení

Firma Yasmina Czech s.r.o. i na doporučení krajské hygienické stanice /vedoucí Ing.Pavlíny Uherkové/ se naprosto distancuje od firmy Aroma travel s.r.o. /vystupující pod kosmetickou značkou Aymi Berber Cosmetic/.

Bylo zjištěno, že tato firma nemá pod žádným jednacím číslem provedeno zhodnocení bezpečnosti pro zdraví člověka, které je ze zákona povinné. Pouhá registrace v CPNP není dostačující a tudíž toto zboží je prodáváno nelegálně. Jak její dovozci, tak bohužel i ti, co si dané zboží do svých salonů zakoupí /neznalost zákona neomlouvá/ se tímto dopouští porušení zákona a hrozí jak dodavatelům, tak odběratelům pokuta až do výše 5 milionů Kč a zastavení živnostenské činnosti po dobu min. 2 let.

Jelikož se výše jmenovaná firma snaží kopírovat produkty značky Yasminka , ovšem bez legálního ověření (tudíž i ingredience uvedené na etiketě nemusí souhlasit se skutečností), může jednoduše dojít k záměně s našimi produkty.

Naše firma musela tedy dojít i na doporučení Státního zdravotního ústavu k následujícímu rozhodnutí: Pokud zjistíme, že náš velkoodběratel, odebírá produkty od této firmy, s okamžitou platností rušíme spolupráci v rámci dodávání zboží produktů Yasminka.

Chráníme tím nás i vás, ale především vaše klienty – v současné době se řeší nějaké poměrně závažné problémy spojené s činností výše zmíněné firmy.

Naše firma se snaží profesionálně veškeré produkty nejen povinně testovat, ale účastní se řady odborných soutěží a stáží /samotná majitelka je zakladatelkou České aromaterapeutické společnosti, je váženým hostem odborných konferencí a mnoha mediálních pořadů TV Markíza, ČT 1, různých časopisů/, proto si velmi zakládáme na kvalitě produktů Yasminka, ale také na tom, aby  jsme wellness centra a masérské a kosmetické salony, které s námi spolupracují, mohli vnímat jako naše partnery, kteří jdou obdobnou cestou. V opačném případě budeme nuceni, kvůli výše uvedenému, spolupráci rozvázat.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domnívá te, že jsme Vás poškodili, nebo dostáli svým závazkům, pište na naši adresu yasminaczech@email.cz. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu. Spotřebitel může podat návrh u České Obchodní Inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 rohu ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního sporu a domnívají se, že v průběhu řešení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


Facebook