Informace

Napsali o nás

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Super spoluprace dekuji

2017-09-24

Kamila
5.005.005.005.005.00
Při nakupovaní z eshopu jsem mela problém dokončit objednávku, prostě mi to nešlo i na několikátý pokus. Ale když jsem zavolala na maloobchod a řekla svůj problém, pán byl velice ochotný a objednávku za mě dokončil. A co se mi hrozně líbilo, v balíčku byla vizitka se jménem kdo pro mě balíček,, s láskou,, připravil a malá čokoládka mě velice potěšila ☺️

2017-08-21

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Obchod nabízí velmi zajímavé zboží , se kterým se na internetu jinak nesetkáte.

2017-06-30

Reklamační řád

Zboží je možné reklamovat nebo vrátit dle stávajících platných norem. Před jakoukoliv reklamací nás nejdříve zkontaktujte, abychom se domluvili na dalším postupu. Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby trvanlivosti zboží (kosmetické výrobky) nebo dle platných norem (u ostatního zboží). Reklamace na nedodané zboží, špatně dodané nebo špatný počet uplatňujte okamžitě po převzetí, max. do dvou dnů emailem. V případě reklamace nás prosím vždy neprodleně kontaktujte emailem nebo telefonicky, abychom mohli Vaši reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu k Vaší spokojenosti.

V případě, že obdržíte balíček s poškozeným obsahem, kontaktujte nás nejpozději do 2 dnů, v této době je možné u dopravce zásilku reklamovat. V opačném případě nejsme schopni zaručit náhradu za poškozené zboží. 

Upozorňujeme, že pokud nedodržíte podmínky uskladnění stanovené v popisech u jílových masek- co se týče doporučených teplot a teplotních výkyvů, v případě reklamace možných znehodnocení těchto masek nebude brán na takovou stížnost zřetel.

Při převzetí zásilky je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu či zda zásilka nevykazuje vnější známky poškození. Pokud kupující zjistí zjevné vady, je oprávněn zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě - v tomto případě odpovídá za vzniklou škodu dopravce. Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.

V případě reklamace, vrácení či výměně zboží je nutno zaslat písemné vyrozumění o vadách či nedostatcích zboží a dále zboží s tímto vyrozuměním zaslat doporučeným a řádně zabaleným balíkem (ne na dobírku) s dokladem o koupi, popř. dalšími dokumenty patřícími ke zboží na adresu naší firmy. Náklady na vynaložené poštovné se zákazníkovi nevrací /pokud není indivuálně dohodnuto jinak/.

Při výměně zboží z důvodu nevyhovující položky, hradí náklady na opětovné zaslání měněného zboží vždy zákazník. Zboží při reklamaci nemusí být v původním obalu.

V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, pokud toto zboží už není skladem, bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek služby.


Facebook